Wednesday, May 8, 2013

Dari PM Najib Hingga Kepada Rakyat Bangsa Melayu Berwajah Iras Bangla, Semuanya Adalah Bersifat Pemaaf Kepada Bangsa Cina Malaysia


Batu api utama tak lain tak bukan ialah Anwar Ibrahim, dalam menghasut kononnya wujud pengundi hantu dalam sistem pilihanraya di Malaysia.

Beberapa kejadian menghambat Bangla pada pilihanraya dilakukan oleh penyokong-penyokong Cina DAP.

Menyedihkan yang menjadi mangsa ialah pengundi Melayu iras Bangla.

Namun hakikatnya orang Melayu, dari PM Najib bawa ke rakyat biasa begitu mudah menerima permohonan maaf dan keperitan, kepayahan dan dimalukan dikhalayak ramai dikira selesai dengan ungkapan, "Saya minta maaf," dari orang Cina yang melakukan kesalahan.

Oh! Mudahnya.


Bagi penyokong-penyokong PAS apatah lagi Nik Aziz, tentunya tidak punya rasa apa-apa-apa bila bas milik anak Kelantan, Tan Sri Mohd Nadzmi Mohd Salleh dipecahkan cermin depan dan tepi oleh penyokong DAP di Pandamaran, Klang.



Hantamlah apek.... nanti boleh minta maaf......

6 comments:

Anonymous said...

Cina mata sepet yang mengundi juga kena pantau sebab ramai sangat yang masuk malaysia guna paspot pelawat tapi jadi GRO, tau2 pi mengundi....

Anonymous said...

Kalau cakap bab Cina kita secara automatik akan menjadi racist...macam anti semitics jgk la Cina di Tanah Melayu ni...

Anonymous said...

xsedor diri.. diapun keturunan pendatang.. celakak punya orang

Anonymous said...

duk kalut pasai bangla... tu ayam rumah urut ramai2 kat selangor xdak lak depa bising.. ntah2 ada pengundi ayam

Anonymous said...

.batalkan VOA kepada orang luat terutama CINA,nanti depa ramai2 boleh jadi pengundi hantu wooo.Muka cina kan sama.Lagi satu takkan mat bangla nak hulur leher pergi mengundi(pengundi hantu),rasanya tokeh2 cina ni yang sewa bas,bagi duit bagi pegang ic palsu lepas tu suruh lalu tempang mengundi(macam contoh di n47pandamaran)Yang pukul bangla ni sampai berdarah cina lahanat,yang menonton orang seagama (melayu pkr lahanat)

Anonymous said...

Wahai Para Ilmuan dan Ulama'...

Bagaimana ciri-ciri pemaaf Rasulullah? Adakah seperti orang melayu buat sehingga dipijak kepala dan dimain-mainkan seperti ini?

Ulama dan para Ilmuan tolong terangkan.