Friday, May 10, 2013

Rahmat Keatas Husam Musa Ditarik Balik Kerana Ujub & Riak Dalam Rumah Allah


Husam Musa bukan sahaja tewas di Putra Jaya, malah kehilangan jawatan Exco di Kelantan.

Walau pun berjawatan senior dalam parti di peringkat nasional (Naib Presiden PAS) namun Allah tidak izinkannya bukan sahaja menjadi MB Kelantan menggantikan Nik Aziz yang undur diri, tetapi juga digugurkan dari jawatan exco. Kini Husam hanyalah ADUN biasa di Kelantan.

Apakah puncanya?

Jawapannya mudah.

Kerana ujub dan riak di dalam rumah Allah.

3 comments:

Anonymous said...

Selama ini kita org Melayu sangka jika org Cina tak mengundi BN maka BN akan tumbang. Akan tetapi PRU13 adalah bukti nyata jika org Cina tak mengundi BN pun BN tetap berdiri. Maka lepas ini DS Najib jgn sakit kepala susah hati fikir tentang tuntutan org Cina. Buat pekak saja, mereka boleh buat apa ? Tak nak undi tak apa. Itu mereka punya pasal. Najib tak kesah !!! Agenda seterusnya ialah Tiada Lagi SRJK Bermula Sessi 2025.

Anonymous said...

Tanya pada Husam dan N.Ajis, setelah kamu bergolok bergadi maruah Agama, Bangsa dan Hak Org2 Islam, hanya itu sajakah 'Kejayaan dan Kemenangan' kalian?? Berbaloikah anda rasa? PAS ibarat tikam no ekor (yakni sanggup buat dosa utk untung) dengan harga yang mahal, tetapi hanya menang wang yg sikit. Tikam RM100, menang RM20.. Berbaloikah?

Sampai bila mereka ini nak insaf. Yg dikejar tak dapat, yg di kendong berciciran. Balasan ALLAH pada mereka yg Sombong dan Angkuh..

Anonymous said...

DALAM MESJID. ?
APA DAH JADI DENGAN UMAT ISLAM.......INI RUMAH ALLAH.......ADA ORANG SEDANG SOLAT...KAMU BERPOLITIK. DALAM MESJID.
ASTAGHFIRULLAH
ASTAGHFIRULLAH
ASTAGHFIRULLAH
GANGGU ORANG SEDANG SOLAT...KITA BACA QURAN DGN KUAT PUN TAK BOLIH. TAKUT GANGGU ORANG SOLAT....APATAH LAGI MENJERIT BEGINI..........
BERAT AZAB NYA.....