Friday, January 25, 2013

Koleksi Foto Aksi-Aksi Anwar 'The Cicakman'




Perangai Anwar Ibrahim, bila bercakap sering mengeluarkan lidah seperti cicak.

Di atas adalah beberapa aksi Anwar 'The Cicakman'.

Kalau lidahnya bercabang, maka boleh naik sikit martabat menjadi biawak.

Dalam menyusun tuturkata, Anwar sedaya upaya mengatur lidah supaya Nik Aziz tidak tersinggung. Namun, Anwar tak berupaya dari menahan lidahnya dari terjulur keluar.

Dalam isu keputusan Majlis Syura Ulamak PAS berkenaan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam, Anwar menafikan tidak bersetuju dengan ketetapan majlis tersebut. Bagi Anwar, beliau berpegang kepada kenyataan awal Hadi Awang semasa mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat.

Apakah itu bermaksud, kalau betul-betul keputusan majlis syura tersebut boleh menjejaskan sokongan terhadap PKR, maka Anwar akan menyokong keputusan tersebut?

4 comments:

Anonymous said...

tolak saja manusia munafik ni,, apa itu.. khulhuallah hu ahad, uztaz, imam bermuka nama anwar ni tentu paham ayat tu, dulu masa abim bukan main berlagak alim,,, weh ingat lah kamu,anak bini kamu bershahadah mengakui allah yang satu bukan tuhan anak tuhan bapak tuhan hantu,,, bertaubatlah..

Anonymous said...

Dia ni bukan manusia. Dia syaitan. Syaitonirajjim. Orang yang patut kena rejam. Babi aka anwar berahi memang patut direjam sampai mampos.

Anonymous said...

Muka yg penuh seri nur imaaaaan, mcm hiblis

Anonymous said...

Rasanya maksud dia ialah:

Saya tak tolak keputusan Majlis Syura Pas (terjemahan: saya tak halang mereka dari buat keputusan. Mereka nak buat keputusan apapun, lantak depa laa) tapi saya tetap berpegang kepada kenyataan Hj Hadi pada 8 januari lalu (terjemahan: saya berpegang kepada keputusan yang saya buat dan saya suruh Hj Hadi baca supaya senang saya berlepas diri dari bertanggungjawab).

Orang-orang PKR kan memang suka cakap berlapik-lapik-lapik...