Monday, January 14, 2013

Hadi Awang Kehilangan Aura Ulamak Hebat - Berbondong-bondong Hadhirin Keluar Stadium Bila Mulakan Pidato


Sukar untuk menafikan, bermula awal 80an Hadi Awang adalah pemidato hebat. Pidatonya dirakam dan dijual sebagai sumber pendapatan PAS. Malah sebuah majalah luar negara telah menamakannya sebagai 'The Best Orator' dan wajahnya terpampang menghiasi cover majalah berkenaan.

Zaman telah berlalu. Pada HKR#112 di Stadium Merdeka bila Hadi memulakan pidato, berbondong-bondong hadirin bangun meninggalkan stadium.



Hakikatnya, Hadi yang mewakili kelompok ulamak dalam PAS terkontang-kanteng dalam kepimpinan PAS (Timbalan dan Naib-Naib Presiden), maka berkemungkinan besar beliau akan tercatat dalam tinta sejarah PAS sebagai sebagai Presiden PAS.

Video di bawah merakamkan reaksi hadhirin untuk tontonan anda.

5 comments:

anakbangsa said...

diorg nak kuar buang air la...

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

Megat Alam Gempita said...

Kesian puak pencacai, luncai dan ah chai kena tipu dek pemimpin mereka. pemimpin dok sedap-sedap atas grand stand ada kipas, air-cond, kerusi dan ada makan minum. Tapi para pencacai berpanas terik kehausan. Dah la kalau nasib baik dapat air mineral, kena pulak bagi sedekah berkali-kali kat kaki pau yang ditugaskan parti. Kesian kerana kebodohan dan padan muka pun kerana kebodohan.

Anonymous said...

truskan la hidup dgn kebodohan... wahai anjing2 pengkhianat agama islam oiiii.... penjubo mcm tu gak ko nak sokong?

Anonymous said...

Anak kelantan yg di katakan cerdik sekolah sipa bantu? Kalau kerajaan BN zalim..meka bantu yg sokong BN aja..