Tuesday, December 4, 2012

Penduduk Kampung Tradisi Gombak Protes Kehadiran Anwar Ibrahim


Ketika ini sedang berlangsung program Ceramah Umum Jelajah Merdeka Rakyat yang menampilkan kehadiran Anwar Ibrahim di Batu 8 1/2, Gombak. Disamping Anwar, turut tampil memberi ucapan ialah Azmin Ali dan Tamrin Ghafar

Kehadiran Anwar tersebut diprotes oleh penduduk setempat.


12 comments:

Anonymous said...

protes??lepas tu tikam orang..bangang sungguh UMNO haramjadah ni.

regards,
MEgat

Anonymous said...

Anwar tikam pantat orang dengan lubang taik, tak pulang pencacai ni nak bising.

hehehe..

Anonymous said...

Oi Nuar ti bapak sial tahu tak!. dengan babi hutan dia sama standard atau lebih sikit

Anonymous said...

Kita tak boleh salahkan penduduk itu. Kena faham, tidak semua org sokong Anuar. Itu tempat tinggal mereka. Mereka yg lebih tahu keadaan tempat tinggal mereka. Jika mereka menolak kehadiran org luar, itu respon biasa dr penduduk tempatan yg tidak sokong.

Anonymous said...

kampong kami...kami tau apa kami nak buat..dh kami xmau sijubri dtg..knape dtg jg..memg cri nahas la...kami tak rela kmpong kami didatangi si pembawa sial..rosak...nak dtg tumpang sembhyang..kmi benarkan...nk kencing kami xbenarkan....shusshh...shussshh

Anonymous said...

Anon Dec 5, 2012 1:51 AM

Best laaa ayat org kg bro...nak pinjam laa....
kot2 kote bengkok nie terbabas masuk kg kami pulak

Anonymous said...

BRAVO KG TRADISI GOMBAK...TAHNIAH ATAS TINDAKAN YG BERTAMADUN ITU...

Anonymous said...

Kalau kaki kencing tu datang lagi, korang baling je dengan bungkusan air kencing tanda kedatangan al-juburi tu "dialu-alukan" sangat....

Anonymous said...

diharap rakyat yang menjdi tumpuan jelajah bangbus al-juburi mengikut jejak langkah org kampung gombak menghalau pengkhianat dan pentutuh china-doll...

sokong pr /anwar jubur = sokong zionis

rakyat perlu boikot pr..setiap undi membwa padah!!

-org kampung gombak

Anonymous said...

Rupanya bangsa Yahudi ujud juga d Gombak. Yahudi mana nak ikut undang2. Ni pastinya diskokong oleh 3 ekor beruk. Klu yg di bagi mak lembu tentang 13 Mei ada benarnya. Dulu 13Mei pun asalnya UMNO yg ganas, tapi bila sejarah d tulis oleh org yg berkuasa maka, kita d tipu sampai UMNO kalah baru nanti kita tau cerita sebenarnya

Anonymous said...

Org yg hidup ini tahu mcm mana ganasnya UMNO. Tp 20 tahun lagi generasi berkenaan pun kena tipu kata PKR yg mulakan rusuhan. Mcm 13 Mei dulu la

Nazri Mokhtar said...

Tulisan mengambarkan peribadi .....kesian tengok org org melayu muslim kat sini .