Sunday, December 16, 2012

Gara-Gara Cuma Dapat 216 Undi, Calon CEC DAP Nekad Puji Najib Depan Para Wartawan


Kecewa dengan trend pemilihan para perwakilan, calon Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) DAP Zulkifli Mohd Noor menyifatkan ahli-ahli DAP masih gagal menterjemahkan konsep 'Malaysia Malaysia' yang didokong oleh kepimpinan parti.

9 comments:

Anonymous said...

Kesian melayu sekor ni. Apa pun Padan ngan muka hang,,, wakakakaka

Anonymous said...

Nasihat pada orang ini..ambil sedikit waktu untok memikirkan apa yang telah berlaku pada orang2 melayu di selatan semenanjung. Memang pada mula nya untok mendapatkan kuasa, *mereka2* ini sokong untok mengembirakan melayu..itu pun untok seketika..dan bila orang2 *mereka* sudah bertambah ...dengan kau2 sekali *mereka2* ini tak pandang.

Anonymous said...

nasib baik tak dalam Umno maknusia macam ni...Memang ada lagi sgelintir Melayu yg buluh kasap... Perasaan setinggi Kayangan...menetap didunia khayalan..

nasib nasib nasib...

usin said...
This comment has been removed by the author.
aimaniman said...

yupp... geram juga cara dia berdegar2 menyalahkan itu ini depan wartawan tv3 tadi... memang ahli politik dianugerahkan kelebihan bijak berkata2 ek?

usin said...

dh lama dh org tau yg dap tu rasis cina, ko je yg terhegeh2 perasan cina suka. sekarang baru ko tau yg ko tu bodoh bin bangang. kalau ko rasa ko melayu ko mesti faham maksud "MELUKUT DI TEPI GANTANG" dan "HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG-SORONG"...

Anonymous said...

Yg sudah, sudahla. Masih belum terlambat. Pru13 ini kau dan kawan melayu dalam dap tu undila bn sebagai tanda kesal menyokong dap selama ini.

Anonymous said...

Alhamdulilah... walau pun dah sekian lama dan banyak nasihat diberi, akhirnya sedar jugak.

So, what next? Takkan cakap aje.

Anonymous said...

Alhamdulillah...
ALLAH masih sayangkan umat Islam dalam Dap tu.!
ALLAH pandu umat Islam dalam Dap agar 'kembali' kepada ukhuwah sejati.
ALLAH sayangkan umat Islam di Tanah Melayu ni..setelah 'Doa Ko UMNO'..dah macam2 yang 'tersembunyi' ALLAH keluarkan.
ALLAH bagi perjelas..dah bagi tunjuk siapa benar siapa salah..

ALLAH dah bagi 'HINT'..takkan lah orang2 Islam kat Tanah Melayu ni masih tertutup mata hati nya?? Banyakkan solat istikharah...insyaa ALLAH..jalan kita akan dipandu oleh ALLAH.
Dalam UMNO pun ada orang cina dan India yg Islam..apa yg tak bagusnya UMNO ni??setiap manusia ada kesilapan...kita bukan maksum..kita boleh perbaiki mana yg tak elok secara berhemah..baru lah Islam itu kuat..