Wednesday, October 31, 2012

Dr Hasan Ali Selangkah Ke Hadapan Saingi Dakyah Parasit PAS - Lancarkan Stesyen TV & Radio Internet Untuk Kuasai Perang Media


Presiden JATI Dato' Dr Hasan Ali memperlihatkan kesungguhan untuk selangkah ke hadapan dalam menyaingi dakyah parasit-parasit dalam PAS.

Petang tadi, bertempat di Alam Avenue, Seksyen 16, Shah Alam beliau telah melancarkan IMR Network yang mengendalikan operasi Stesyen TV & Radio internet. Hasan dalam ucapan pelancarannya memberitahu bahawa IMR Network akan menjadi saluran informasi, pendidikan dan dakwah dalam memperkasa institusi  Islam, Melayu dan Raja.

Bagi saya yang turut berada majlis perlancaran, melihat bahawa inisiatif Hasan lebih kepada memusnahkan parasit-parasit dalam PAS melalui media.


Ramai sahabat-sahabat Hasan ketika dalam PAS hadir. Dicelah-celah mereka yang hadir, kelihatan Pengerusi MAIS Dato' Azib (gambar atas), yang hadir atas kapasiti peribadi. Kehadiran beliau, meskipun tidak diumumkan dalam senarai protokol, sudah cukup untuk menarik perhatian para hadirin.

No comments: