Monday, May 14, 2012

Nik Aziz Naik Angin - Dr Hasan Ali Buat Perangai Tak Senonoh Di Kelantan


Seperti orang yang sengaja mencari pasal, Dr Hasan Ali melepasi sempadan negerinya Selangor lantas berucap di pentas ceramah di benteng terakhir PAS, Kelantan.

Kehadiran yang dilaporkan oleh perisik persendirian Blueber adalah seramai 3,000 orang ke ceramahnya di Pasir Puteh Kelantan pada 12 Mei 2011.





Kehadiran di ceramah Dr Hasan ternyata berkali ganda, berbanding ceramah Mat Sabu yang telah berlangsung 2 bulan terdahulu.





Meskipun pernah dilabelkan sebagaikan berperangai tak senonoh oleh Mursyidul Am PAS Nik Aziz, namun ternyata bahawa rakyat di Kelantan telah menghukum Mat Sabu berperangai lebih tak senonoh dari Dr Hasan.

5 comments:

Anonymous said...

eloklah hassan ali sedarkan pok nik yang dah lama kafir kerana melanggar perintah allah yang melarang bersahabat dengan syaitan kerana syaitan musuh islam yang nyata.sesungguhnya percaya kepada al-quran adalah salah satu rukun iman yang wajib ditaati.akan tetapi nik aziz menderhaka...maka kafirlah ia

Anonymous said...

aku sokong bro...
seungguhnya KAFIR itu Ialah seseorang yang :

1-MENGINGKARI KEESAAN ALLAH
2-MENGINGKARI KENABIAN NABI
3-MENGINGKARI SYARIAT-NYA.
Seseorang yang mengingkari ketiga-tiga itu atau salah satu daripadanya disebut orang kafir.

APA ITU SYARIAT ALLAH?
----------------------------
Syariat ialah hukum hakam Allah atau peraturan-peraturan yang telah Allah tetapkan melalui firman NYA di dalam Al Quran dan disampaikan oleh Sunnah Rasulullah SAW.
Kekafiran seseorang itu dibahagikan kepada tiga bahagian:

1-kufur jahli iaitu kekufuran atau keingkarannya disebabkan kebodohannya.

2-kufur juhdi(kufur i'nadi) iaitu kekufurannya disebabkan terasa terhinanya kalau beriman kepada allah seperti firaun, aau takut kehilangan pangkat atau pengaruh sekianya beriman.

3-kufur hukmi iaitu kekufuran disebabkan sesuatu perbuatan atau perlakuan yang diperlakukan bertentangan dengan keimanan seperti menghina kitab al-quran atau hukum-hukum yang terkandung didalamnya atau menghina sunnah nabi.
AKU AGAK NIK AZIZ DALAM KUMPULAN 2 DAN 3

Anonymous said...

bagi aku n.ajis ialah seorang wali syaitan yang amat nyata...wakil dajal yang ditunggu2 oleh golongan LGBT tu..bila nak kojol agaknya si tua kutok ni?

Anonymous said...

ALLAH MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG, DIA bagi pok nik peluang untuk bertaubat. Semoga pok nik cepat2 bertaubat sebab semakin lama umat islam terutama penyokong taksub pas semakin celaru

Anonymous said...

Orang BerKiblatkan Anwar dan DAP begitulah..jadi tak menentu..buat jahat kata baik,bagus PKR & DAP ni..jom kucar rakyat,jom huru hara negara,rosak haarta awan..semua tu hak asasi manusia bagi puak gila nak jadi PM...