Wednesday, May 23, 2012

Hadi Awang Gementar Diapit Bekas Orang Yang Berkaitan Jenayah


Hadi Awang kelihatan tampan dan kontrol hensem bila diapit oleh bekas nama-nama besar berkaitan jenayah.

Disebelah kanan ialah bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah PDRM yang menyerahkan borang keahlian PAS, sementara di sebelah kirinya pula ialah bekas OKT jenayah syariah di Kelantan, yang sekarang adalah Timbalan Presiden PAS.

Bekas Pengarah JSJ PDRM itu menganggap penyertaaannya ke PAS adalah untuk menerangkan jasa dan sumbangan polis yang tidak diketahui oleh penyokong-penyokong PAS.

Apa pula peranan bekas OKT jenayah syariah? Pastinya adalah untuk menutup pembebasan teknikal keatas tuduhan khalwatnya di sebuah hotel di Kota Bahru (kisah kes klik SINI), sebagai tidak bersalah.

Mungkin berdetik dihati Hadi, kalau boleh biarlah bekas pembenteras jenayah boleh kasi betul bekas OKT jenayah syariah yang berada di kirinya.

3 comments:

Anonymous said...

BAGUS LAA TU SEBAB TIMBALAN PRESIDEN PAS MAT SYABU TU BONGOK KATA POLIS YANG JAHAT MASA KES BUKIT KEPUNG..BUKAN KOMUNIS..JADI KO SEBAGAI BEKAS KETUA POLIS.. KO TERANGKAN LAAHH SAMPAI PENYOKONG PAS YANG TOLOL TU FAHAM SIAPA POLIS DAN SIAPA KOMUNIS...TAPI YANG PELIKNYA KENAPA BERSIH.30 TU HARI DIA ORANG PAS NI BEDAL POLIS???

Anonymous said...

Lol palsuu link tu x de maklumat .

Ni baru betulhttp://anti-zahid.blogspot.com/2008/12/pendedahan-jenayah-ahmad-zahid-hamidi-i.html?m=1

Anonymous said...

http://anti-zahid.blogspot.com/2008/12/pendedahan-jenayah-ahmad-zahid-hamidi-i.html?m=1