Wednesday, September 28, 2011

Bila Khalid Ibrahim Bertambah Gagap..........

Sebelum ini MB Selagor Khalid Ibrahim begitu berdegar-degar akan mengeluarkan laporan JAIS-DUMC. Seperti dijangka, terbukti akhirnya tiada kenyataan yang dibuat oleh Khalid berhubung isu berkenaan seperti dijanjikan.

Malang sungguh, bila bab sensitif pada politiknya, Khalid Ibrahim bertambah gagap dan tak mampu baca statement!

AIDCNews – 28/09/11 – Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dalam sidang media selepas mempengerusikan menyuarat exco tengah hari ini menafikan lepas tangan kepada Sultan Selangor untuk bertitah berhubung isu pemeriksaan terhadap Gereja Methodist Damansara Utara (DUMC).

“Saya dan juga barisan exco kerajaan negeri tidak akan membuat sebarang ulasan mengenai isu ini bagi menghormati keputusan DYMM Sultan Selangor,” katanya yang telah menghadap dan membincangkan perkara itu dengan baginda , Sultan Sharafuddin Idris Shah, pagi tadi.

1 comment:

Anonymous said...

Khalid Gagap hanya nak cuci tangan dari isu ni. Saje dibiarkan oleh si gagap ni supaya Sultan sendiri yg keluarkan titah, jika tidak memuaskan hati byk pihak, Sultan yg akan dijadikan kambing hitam.... itulah politik Khalid Gagap yg terlalu gagap utk ulas perkara yg terjadi 2 bulan lepas.

Nak keluarkan laporan pun ambik masa 2 bulan, satu KEJAYAAN BESAR bagi kerajaan Fuckatan yg BODOH....