Monday, June 15, 2015

Walhal Agen DAP Kelantan Dah Tahu Persoalan Hukum Tapi Wakil Rakyat Islam PKR Masih Nak Minta Dalil Al-Quran


Rasanya tidak perlulah Ahli Parlimen PKR Johari Abdul mencabar UMNO, khususnya Pengerusi Perhubungan UMNO Kelantan Dato' Seri Mustapa Mohamad supaya membuktikan dalil Al-Quran yang melarang pembinaan masjid oleh orang bukan Islam, kerana ia lebih menyerlahkan kejahilannya.

Cabaran Johari dibuat ekoran dari komen Mustapa yang menyifatkan cadangan DAP untuk membina masjid di Pasir Tumboh, Gua Musang sebagai penghinaan satu penghinaan kepada umat Islam.

Selain Johari, Ahli Parlimen Islam DAP Arif Sabri turut menyelar komen Mustapa berkenaan dan kenyataan-kenyataan tersebut boleh diamati dalam video di bawah:-


Berbalik kepada perkara pokok, respons Mustapa tentunya berasaskan tajuk berita Malaysiakini berikut;


Walhal, DAP melalui agennya di Kelantan iaitu NGO Gabungan Impian Kelantan kelihatan kelam kabut dengan pembetulan kenyataan melalui laman media sosialnya (SINI).


Mungkin Johari dan Ariff Sabri tidak pernah mendengar kisah arahan perobohan Masjid Dhirar oleh Rasulullah, namun persoalan Johari dengan sendirinya terjawab di SINI.

2 comments:

Anonymous said...

pakar forensik pungkok Aljubu. Boleh menganalis dari segi bentuk dan sais, Joe Bedullah orangnya. Tenguk videoChina Doll sudah boleh tentukan pungkok siapa punya.

Ibu.Karina Safah said...


PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 Terima kasih.