Wednesday, June 17, 2015

Setelah Tewas Timbalan Presiden, Mat Sabu Anggap PAS Sebuah Parti Tak Berakhlak


Tergamak betul bekas Timbalan Presiden PAS Mat Sabu, hingga sanggup menganggap PAS sebagai sebuah parti tidak berakhlak.

Dalam himpunan otai-otai reformasi bertempat di Restoran Amjal di Lembah Pantai yang berlansung Ahad lepas, Mat Sabu membuat ikrar bahawa perjuangannya selepas ini adalah membawa akidah seiring dengan akhlak.

Berdasarkan pengalaman atas kekalahannya dalam saingan Timbalan Presiden PAS, kemungkinan beliau nampak dengan suasana tersebut di dalam PAS dan berazam untuk memperbetulkan keadaan.

Dengarkan sendiri kenyataan Mat Sabu berkenaan isu berkenaan SINI.

8 comments:

Anonymous said...

Akhlak yg baik dan sempurna hanya boleh dicapai sekiranya dgn penuh keikhlasan dihati berikrar "sanggup makan babi bersama LGE ..."
Ini mengikut tafsiran fatwa Mat Sabu sendiri.
Renungkanlahhhhhh ......

Anonymous said...

Kata dulang paku serpih, kata orang dia yg lebih.

Anonymous said...

Setelah Tewas Timbalan Presiden, Mat Sabu Anggap PAS Sebuah Parti Tak Berakhlak Macam Mat Sabu Jugak.

Anonymous said...

mat syabu kalah kerusi timbalan president sebab tak tau cakap orang putih.

Anonymous said...

akhlak burit mah...

Anonymous said...

Hahahahahahahah..mat sabu kata PAS parti tak berakhlak..meme mat sabu ni dajjal dan manusia tak mengenang budi..dulu kalau tidak kerana mursyidul am dan pengikut sesat PAS..dah lama kau merengkuk dlm penjara..masa berzina dgn normah kat hotel perdana dulu..Orang dah cover akhlak kau..kau kata tak berakhlak lagi..
mat sabu mat sabu..

Ibu.Karina Safah said...


PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 Terima kasih.



IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'