Wednesday, March 19, 2014

Wan Azizah Akui Dalam Keadaan Serabut Untuk Jadi Adun Kajang


Kajang Move didakwa oleh PKR sebagai suatu langkah mengekang tindakan agresif UMNO yang mahu merampas Selangor dari PR.

Melalui pengosongan kerusi DUN Kajang, maka suatu move baru dicadang untuk diterapkan oleh PKR, iaitu memperahankan Selangor dan seterusnya menyusun langkah berikutnya ke Putra Jaya.

Sesungguhnya itulah yang diuar-uarkan oleh PKR.

Malah dari dalaman PKR sendiri, khususnya melalui Angkatan Muda Keadilan dilihat mahu TS Khalid Ibrahim diturunkan dari jawatan MB Selangor yang disandangya dan digantikan oleh DS Anwar Ibrahim.

Malang apabila Anwar telah dijatuhi hukuman penjara 5 tahun atas kesalahan liwat, maka ura-ura Anwar sebagai MB akhirnya termati begitu sahaja.

Bertambah malang, Kajang Move mencaturkan DS Wan Azizah Ismail untuk mengambilalih tempat Anwar untuk bertanding di Kajang, gerakan awal PKR yang kelihatan agresif, ternyata telah berubah dengan lemah gemalai.

Dengan 3 hari lagi menjelang hari pengundian, maka para penyokong PKR harus memikirkan semasak-masaknya dengan fikiran yang waras, samada layak atau tidak Wan Azizah diletakkan sebagai pemangkin Kajang Move?

Khusus kepada para pengundi Kajang, anda nilaikan sendiri samada anda perlu menabalkan Wan Azizah sebagai Adun anda, disaat isteri pesalah liwat itu dalam keadaan berserabut?

1 comment:

Anonymous said...

Betina Haramjadah ni bukan nak bela rakyat tapi nak bela laki Pendubur Tegar dia!!!

Ceramah pasal keluraga dia tapi bukan pasal nasib rakyat dan pelan membantu rakyat!!!