Sunday, March 16, 2014

Safudin Nasution & R. Sivarasa Sahkan Kapten MH370 Ahli Seumur Hidup PKR


Setelah memberi tekanan disamping dengan pelbagai teori dan tohmahan dilemparkan oleh pihak PKR berkenaan misteri kehilangan pesawat MH370, akhirnya mereka sendiri mengakui bahawa Kapten Zaharie Ahmad Shah ialah ahli seumur PKR.

Saifudin Nasution dan R. Sivarasa mengakui perkara ini seperti dilaporkan oleh The Malaysian Insider dan Malaysiakini.

Kini, dipihak mereka pula yang merayu agar masyarakat umum tidak membuat sebarang andaian dan spekulasi.

2 comments:

anti-LGBT & Dajjal said...

ohhhhhh....mamat kepten yang hilang satu kapalterbang tu penyokong tegar parti yg ketua umum dia tu satu spesis dengan kaum Nabi Lut yang Allah swt taram kao-kao kat dasar Laut Mati tu.....patutlah......

Anonymous said...

masalah emosi aku sangat kritikal bila secara 'live' mengikuti keputusan rayuan kes liwat anwar vs saiful. bila idolaku terhukum 5 tahun penjara, bagiku semuanya menjadi gelap gelita dan sudah tidak bermakna. apakah tindakan aku selepas ini? malam ini aku hanya 'standby', bagaimana aku akan beraksi? oh, aku adalah pilot senior, bila aku kata aku 'on' bermakna mxx mesti benarkan aku terbangkan boieng 777. dapat mh37x kt aku malam ni, siaplah. taulah aku nak buat macamana. berani sangat nak penjarakan idola aku, silap besar la. satu dunia akan kutuk kau dsn, hahahahaha. sia-sia aku membayar yuran dan menjadi ahli seumur hidup pkr jika idola aku terhukum 5 tahun penjara aku hanya duduk diam. aku ada kemampuan dan akses untuk bertindak, maka dengan kepercayaan aku bahawa idola aku dizalimi, aku wajib membalas dendam!!!

-sikacanghantu