Friday, March 21, 2014

Mereka Berkumpul 16 Km Dari Stadium Kajang Tidak Mahu Dengar Ceramah Anwar


Ketika Anwar Ibrahim dan isterinya mengumpulkan penyokong-penyokongnya yang dikerah dari seluruh negara demi meraih simpati atas masalah peribadi mereka di Stadium Kajang sekarang ini, puluhan ribuan muslimin dan muslimah pula sedang berkumpul 16km dari lokasi berkenaan.


Muslimin dan muslimah ini berhimpun di Dataran Masjid Putra, Presint 1, Putra Jaya untuk menyertai Selawat Perdana demi kesatuan, perpaduan dan persaudaraan.

Mereka enggan mendengar cerita-cerita rekaan Anwar yang telah pun didapati bersalah oleh mahkamah.

Kelibat ahli PAS Hulu Langat juga turut kelihatan.

3 comments:

Anonymous said...

Cinta Allah dan cinta Rasullah untuk semua yang beriman, tiada sempadan dan kepartian.

Anonymous said...

Majlis yg bukan utk memuji Najib tau Rosmah..tp majlis memuji Allah dan Rasul.. tp Najib dan Rosmah sbg org besar negara hadir duduk sama2 dgn rakyat.. berjam2 dlm majlis zikrullah ini..

apakah kita mahu berdusta dengan Allah mengatakan majlis ini dn org yg hadir itu buruk? dn pencacai akan memuji2 majlis toghut munafiq lg sesat di kajang?

jgn sampai Allah balikkan bumi KAjang krn ketaksuban dan peyembahan berhala moden-PR!

Anonymous said...

Salam,
Subhanallah terharu melihat PM negara kita dan rakyat bersama2 dlm majlis memuji Allah dan Rasul ini berjam2..bersila dilantai.. mengaminkan doa2 yg penuh menyentuh jiwa.. SUBHANALLAH..

Doa Habib Syech yg amat menyentuh jiwa.. betapa kerdilnya kita ini.. hanya pd Allah jua kita memohon apa jua..

Rahmat Allah SWT mencurah2 di majlis begini.. menitis air mata.. DS Najib bersama2 dengan semua sama2 berselawat.. memuji2 Allah.. apakah ini masih tidak baik?

Allahu Akbar!!!

Semoga Rahmat dan Pertolongan Allah bersama Malaysia dan Kerajaan.. Ameen!