Thursday, February 14, 2013

Dr Haron Din Kena Maki


Apa yang pasti ialah Dato' Dr Haron Din telah dimaki oleh kalangan Pakatan Rakyat kerana berpendirian tidak membenarkan penggunaan kalimah Allah untuk terjemahan 'God' dalam Bible Bahasa Melayu.

Beliau telah mendedahkan perkara tersebut dalam ceramah di Taiping baru-baru ini dan sekali lagi menegaskan bahawa jika kita redha Allah diletakkan kepada God, bermakna kita rela Allah itu disyirikkan oleh manusia.

11 comments:

Anonymous said...

inilah ketegasan yg ingin kita dengar.

Bertaubatlah Melayu PKR!

Bertaubatlah ahli PAS yg menyokong PKR!


-bekas penyokong PAS

Anonymous said...

Hj HADI The BEST...Tok Guru The BEST..

The rest...blajar dululah baru ble challenge ILMU Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat

Anonymous said...

Nak tengok seramai mana lagi wakil2 ADUN dan PARLIMEN yang sudi mewakili PAS untuk bertanding dalam PRU13 nanti. Mereka2 ini adalah golongan yang secara tak langsung menyokong kalimah Allah di gunapakai di dalam bible. Menyokong keselamatan Israel, menyokong LGBT, liberalisme, pluralisme dan orang melayu boleh di murtadkan. Sebab kamu bersekongkol dengan PKR dan DAP. Oleh sebab itu, ulama2 di Kelantan mengistiharkan HARAM, mengundi PAS atau PKR dan apa tah lagi DAP.

Anonymous said...

challenge ilmu setannnnn je layak dgn pope nick tu.....???

Anonymous said...

http://ocean-13.blogspot.com/2013/02/pkr-goyah-kerana-konflik-dalaman.html

Anonymous said...

http://ocean-13.blogspot.com/2013/02/pkr-goyah-kerana-konflik-dalaman.html

hangkedee said...

Pas sesat lagi menyesatkan

x said...

Yg tinggi ilmunya itu Iblis l.a., kerana rasa diri hebat dan mulia jadi sesat !

Anonymous said...

Hj HADI The BEST...Tok Guru The BEST..

---------------------------------

Nak lawan dengan Al-Juburi pun tersengguk-sengguk... the BEST duduk ditengah bukannya duduk ditepi.. lebih-lebih hanya layak jadi khadam DAPig... memalukan....!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Alhamdulilah, masih ada ustaz yang memperjuangkan Islam dalam PAS. Dato... saya rasa perjuangan Dato akan lebih terkesan dari luar PAS. Tak perlulah Dato merendahkan martabat Dato sehingga diugut dan dimaki, hanya kerna menegakkan Islam dimana majoriti penduduknya beragama Islam.

Anonymous said...

15 Februari di Banggol Peradong, Dr Haron cakap dia tetap setia dengan PR. Dia berdoa semoga lebih ramai orang akan diberi 'hidayah' utk menyokong PR = LGBT, pluralisme, liberalisme dan beri kristian guna Kalimah Allah.


p/s: hari ni jiran saya (sorang makcik cina tua) datang mengadu hal, katanya, "..aiyoo.. anak saya Pastor kristian tp dia sangat garang maa..semoga Allah tolong saya.."
Tak terkata saya dibuatnya.

nampaknya depa dah pun guna kalimah Allah utk merujuk kpd Tuhan depa.

Tahniah Dr Haron!

-Penangite