Thursday, April 19, 2012

Anwar & Azmin Bungkam Bila Program PKR Semakin Tidak Mendapat Sambutan


Seminggu selepas kejadian Adam Adli dan rakan-rakan dihambat oleh penduduk Kg Idaman, Pelabuhan Klang (baca SINI), PKR Klang melalui Pejabat Penyelaras DUN PR Pelabuhan Klang telah cuba mengadakan program memulihkan imejnya di kawasan DUN berkenaan.

Satu program Hi-Tea telah diadakan di Pendamaran Jaya, iaitu kawasan yang mempunyai pengundi paling ramai di DUN berkenaan. Untuk rekod, semasa PRU12 PKR menang besar di kawasan tersebut. Melalui tinjauan yang telah dibuat di kawasan berkenaan, program berkenaan tidak mendapat sambutan dari pengundi-pengundi di kawasan tersebut.

Bila blog Gerakan Timur mendedahkan foto-foto majlis berkenaan, saya menghubungi blogger GT dan lantas memberitahu bahawa beliau memperolehi foto-foto berkenaan melalui seorang facebooker pro PKR yang turut hadir di majlis tersebut.

Malang sungguh bagi PKR, bila mereka senakin tidak mendapat tempat dihati rakyat. Hakikatnya, dalam keadaan sekarang ini, jika PKR menang disesuatu kawasan, tidak lain kemenangan itu adalah kerana menumpang kekuatan PAS dan DAP.

Samada PR akan menyertai PRU13 di Selangor atau tidak, petanda-petanda kejatuhan semakin terserlah. Inilah akibat bila mereka, khususnya PKR hanya bergantung kepada isu untuk meraih undi.

Lagi foto-foto berkaitan boleh dilihat di blog Gerakan Timur.

No comments: