Monday, September 10, 2012

Perangai Iblis Anwar - Akan Lumpuhkan Bekalan Petrol Untuk Cetuskan Huru-Hara Pada PRU13


Anwar semakin berperangai iblis.

Dia punya agenda untuk melumpuhkan sistem pengangkutan seluruh negara.

Cuba amati dan fahami petikan dari Antara Pos di bawah:-


Dalam petak merah di atas, mungkin pada setengah orang akan menyambut baik dengan janji tersebut.

Namun bagi operator-opertator kiosk minyak, pasti tidak akan membeli stok untuk 2-3 sebelum PRU hingga ke hari berlansungnya PRU. Siapa yang sanggup menyimpan stokpada harga mahal, jika harga minyak akan diturunkan bila berlaku pertukaran kerajaan kelak?

Jadi, maknanya Anwar melakukan provokasi untuk melumpuhkan bekalan petrol dan seterusnya keadaan huru-hara akan berlaku ketika proses pilihanraya berlansung.

Dalam pada itu, blog RBF Online membayangkan tindakan samseng Anwar, apabila beliau (Anwar) boleh tahu keputusan PRU seawal 2.30 petang.

4 comments:

Megat Alam Gempita said...

Memang betul Anwar sengaja nak lumpuhkan ekonomi Malaysia sebelum PRU13 dengan merancang akan menurunkan harga petrol 'jika' PR menang. keadaan akan jadi kelam kabut bila pam station milik kafir harbi dakwa bekalan petrol terputus dan peluang ini akan digunakan oleh Anwar dan PR untuk membuat provokasi kononnya kerajaan BN lemah. Strategi ini diguna pakai oleh Zionis. freemason dan illumniti dalam banyak peperangan dan pemberontakkan di negara Amerika Latin, Afrika dan Timur Tengah.

Sepandai-pandai Anwar merancang dan berbohong ada manusia lain yang Allah izinkan membongkar pembohongan dan kejahatannya.

Anonymous said...

sebijik perangai dajal.....merancang utk melingkupkan negara...ini kah style kepimpinan bakal PM kita???
yang ada perangai dajal dlm hati mereka tentu suka & setuju dgn strategi bapak dajal malaysia ni...

Anonymous said...

Itu sebab mangkok ini melalui ngo po liwat mahukan ISA dan EO di hapuskan...ada sebab ..da menteri kdn ikutbstail paklah yg mana dulu ikutbtelunjuk paktan dgn berpaksikan Hak asasi manusia akhirnya paklah kena liwat waktu dia terlelap.. najib kena bangun jgn syok dgn KPI , yg mana cantaik atas kertas pada hakikat rakyat masih tercari cari KPI yg di maksudkan..Melayu mudah Lupa DS Najib, Waspada , Pakatan gunakan tektik bunag Taik ak kita taik siapa ..BN tukang uci...maksudnya BN kerap menjawan isu yg paktan highlightkan, .....itunaja kerja BN khasnya amno...

Penditakainsingkat said...

Good comment sir