Friday, July 22, 2011

Mari Tengok Muka Mat Sabu Al-Bontoti


Yang gelak dengan temberang Mat Sabu Al-Bontoti dan terpengaruh malah percaya dengan ucapan Mat Sabu adalah mereka yang tak tahu fakta.

Jadi manusia kena banyak berfikir dan mesti rajin membaca kalau tidak, sampai gigit mi pun tak putus akan dibodoh-bodohkan dek Mat Sabu.

Semua sekolah kerajaan adalah dibina oleh Kerajaan Persekutuan yang diperintah oleh BN dan bukannya dibina oleh kerajaan negeri.

Kalau nak tahu berapa banyak yang Najib bawa masuk pelaburan di Pulau Pinang dan Selangor sila klik SINI dan SINI.

5 comments:

Anonymous said...

Semoga Mat Sabu dang rakang rakang diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah S.w.t....Amin !

Singh Is Kinng said...

1995 ... Mat Sabu berceramah selepas terlepas drp kes khalwat ... dia bukak modal sama ... Jepun pun boleh maju tanpa UMNO ... Bangladesh pun mundur walaupun tak ada PAS ... inikah kualiti ceramah utk dapatkan undi ... kecuali pengikut yg percaya kpd Mat Sabu adalah jenis yg benak dari hujung rambut sampai hujung kaki ... HI HI HI

Anonymous said...

Patutnya Mat Sabu ni masuk pertandingan Raja Lawak..pasti menang Beb!!

usin said...

tengok mt sabun ni ceramah, aku boleh tergelak terbahak2. bukan setuju dgn isi ucapan dia. nk percaya jgn harapla. tp tergelak kerana gaya lawaknya yg bersahaja. dia ni ada aura komedi la, sungguh ni! bertuah pas kerana timb. presidennya kaki lawak. lawak tahap gila babi pulak tu. lawak bohongnya begitu mencuit hati. bravo "Mat Sabun The Lawaking"..

Anonymous said...

Cakap macam orang tak pi sekolah,langsung tak Ada otak..yang dengar kalau terpengaruh memang lembu.