Friday, March 30, 2012

Anwar Bawa Sial Ke Selangor

Rupanya selain Telok Gadong dan Pandamaran, dua kawasan lain yang terjejas dengan banjir kilat di daerah Klang ialah Kg Raja Uda dan Kg Delek.

Menurut portal banjir Majlis Keselamatan Negara, 2 pusat pemindahan di Kg Raja Uda dan Kg Delek.

Nak tahu siapa wakil rakyat kedua-dua kampung berkenaan?

Kg Raja Uda berada dalam kawasan Pandamaran yang diwakili oleh ADUN DAP Ronnie Liu, sementara Kg Delek berada dalam kawasan Selat Klang yang diwakili oleh ADUN PAS Dr Halimah Ali (kedua-duanya bertanda bulat di dalam foto di atas).

Kedua-duanya adalah anggota Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor dan kedua-duanya juga dikesan hadir di Konsert Panggil Hujan Anwar Ibrahim di Kuala Selangor.

6 comments:

Anonymous said...

tahniah kpd rakyat di 2 kawasan tersebut,anda semua telah mendapat apa yg dihajati selama ini....sumbangan ikhlas parti dog and pig (DAP),parti ajaran setan (PAS) dibawa khas oleh BABI cap mata satu(dajal)..iaitu bencana alam....

Anonymous said...

penduduk harus bersyukur kerna ditimpa musibah bah...benarlah kata mb....selangor tiada masalah bekalan air yakni berlebihan sumber air!!!!

Anonymous said...

Allah telah memberi kehinaan kepada 2 kawasan ini atau juga sebagai warning. sejak parti-parti sial ini perintah selangor, adalah yang baik itu lebih banyak daripada yang buruk?Maksiat, murtad, arak ... amek kau, jangan ada gempa bumi kat selangor cukup...kalau ada mampos kau.

Dot said...

AU,

kalau kawasan ni YB dari umno punya, mesti puak2 pr terutamanya dari pas akan kata 'bencana Allah turunkan krn YB dari BN'!! sama mc cg mala kata ka penduduk tenang!! apa punya turrrr!!

semakin lama semakin bnyk yg Allah tunjukkan kpd mrk yg mahu mengerti!!

Anonymous said...

BN/PAS/DAP yang cipta bumi nie ke?....

Sudah2 lah nak memburukan sesiapa....
pada masa kejadiaan... adakah hanya kawasan yang terjejas dengar bunyi guruh yang kuat dilangit???? jawap lah... Patutnya semua ambil ikhtibar diatas kejadian nie... bukan memburuk burukan sesama manusia..... kalau ALLAH datang kan Tsunami.... adakan hanya DAP dan PKR yang mati?.... renung2 lah yea.... kawasan klang nie dekat ngan laut.... so.... banyak kan berfikir bukan mengkritik....

Anonymous said...

dulu masa 'JERUBU' puak PAS lah yg sibuk menjerit kata BALA DARI ALLAH TURUN SBB TAK LAKSANA PEMERINTAHAN ISLAM..la ni tak boleh nak kata BALA TURUN nanti DI PERTIKAI USTAZ PAS sbb DEPA dah seronok DNG DAP!!!