Wednesday, March 26, 2014

Mahkamah Persekutuan Tolak Permohonan Semakan Penghakiman Liwat Anwar Ibrahim


Meskipun untuk kes Liwat 1 yang terdahulu, Anwar Ibrahim telah dibebaskan oleh Mahkamah Persekutuan, namun penghakiman bertulis yang dibuat 9 tahun dulu mencatatkan Anwar sebagai mempunyai kecenderungan melakukan homoseksual dengan Azizan Abu Bakar.

Hari ini, panel 5 hakim telah menolak permohonan semakan penghakiman bertulis, bagi memadamkan perenggan yang berkaitan isu berkenaan oleh Anwar.

Baca seterusnya akan reaksi Anwar di Rakyat News.

7 comments:

Anonymous said...

Biarkan lah dia mereput di kandang di kawasan yang mana bini nya menjadi YB...moga ceria sikit kandang tu sbb hari-hari YB gi meliwat...eh...melawat...

Anonymous said...

Bagi doktor kudis tengok dia sama satlagi habih banduan lain kena jangkitan kuman siplis.

Anonymous said...

Bila bini dia menang kat Kajang x bising pulak kata SPRM bersekongkol dgn dia, bg dia menang...bila mahkamah x berpihak pada dia kata mahkamah dgr ckp UMNO/Perkasa..susah betul org mcm ni, sapa x sokong dia mesti kata nak jatuhkan dia, demokrasi dah mati la katanya..mcm dia je org kena sokong..mcm perfect sgt!

Anonymous said...

..tak kisah lah apa yg hakim tu tulis dlm written judgement tu.. yg penting aljuburi masih bernyawa.. so bertaubat la engkau sebelum mampos.. jangan asyik nak meliwat dan menipu aje..

Anonymous said...

Juburi...juburi...bile la nak mam###..Opss... Sori..Bila la nak bertaubatt...

Anonymous said...

Al-Juburi...... jadi la bang non kita ni seperti Leonardo da Vinci, walaupun sangat masyhur terpalit juga kegiatan liwatnya. Dalam tragedi MH370 kalau la ada teori konpirasi siapakah yang untung.... Najib kah atau Bang non kita????? siapa sebenarnya yang ingin mengali perhatian awan dari keputusan liwat saiful tersebut. ternyata selama 19 hari ini tiada berita besar2an mengenai liwat. sementara itu tragedi ini tidak dapat membendung penyokong bang nuar dari pada berkumpul dan berdemontrasi.....mereka sama ada tragedi ini ada atau tidak mereka tetap akan berdemo dan berkumpul untuk membantah keputusan hakim mahkamah rayuan.

NutCrakcer said...

Dengan termaktubnya penyataan bertulis di mahkamah ini, ibarat cop mohor yang bertepek di dahi Anwar yang mengesahkan beliau adalah peliwat. Ia kekal buat selama-lamanya.