Thursday, March 27, 2014

Ramai Yang Saksikan Sam Ketot Terima Sampul Berisi Wang - Namun Akhirnya Dia Yang Gigit Punggung Khalid Ibrahim


Menjelang PRK Kajang, bukan sedikit malah ramai termasuk DS Anwar Ibrahim yang menyaksikan MB Selangor TS Khalid Ibrahim menyerahkan sampul berisi sejumlah wang kepada Ketua AMK Shamsul Iskandar Md Akin.

Namun akhirnya, Shamsul yang mencanang dan menghidupkan semula isu Khalid bakal disingkir sebagai MB Selangor, laporan boleh dibaca di Antara Pos.

Tidak dinafikan bahawa Khalid masih berminat duduk di kerusi MB, hingga menjual nama pihak istana dengan dakwaan bahawa pegawai istana bertanyakan isu pertukaran MB, malah turut bertanya sama ada Azmin Ali dan Zuraidah Kamarudin arif dalam memahami adat dan tertib istana serta enakmen negeri, apabila kedua-dua pemimpin PKR berkenaan terlebih dahulu mencanang isu berkenaan.

Hakikatnya serangan dari rangkaian Azmin-Zuraidah-Sam Ketot adalah lebih menjurus kepada menimbulkan  kerosakan terhadap imej Khalid yang telah pun mengisytiharkan diri untuk menentang Azmin bagi jawatan Timbalan Presiden PKR.

Dalam pada itu, Khalid tentunya menyesal dengan pemberian wang kepada Sam Ketot (Shamsul Iskandar) yang didakwanya dikeluarkan dari poketnya sendiri, apabila akhirnya Ketua AMK itu menggigit punggungnya!

No comments: