Friday, May 3, 2013

Hadi Awang Kecam Lim Kit Siang Tidak Layak Jadi Pemerintah


Walau pun Hadi Awang pernah dirakamkan berpelukan dengan Lim Kit Siang, tetapi Hadi tetap dengan pendirian bahawa sebagai orang kafir Lim tidak layak menjadi pemimpin.

Sesungguhnya tambah Hadi, Lim Kit Siang hanya layak sebagai rakyat dan tidak layak sebagai pemerintah.

2 comments:

Anonymous said...

Lim mau anuwar jadi pm dan tak mau hadi sebab dia tau nuar bungkus di permatang pauh, so siapa jadi pm? Berapa timbalan mau, siapa jadi cabinet, mesti mau tambah punya sebab ramai nak jadi menteri...berapa timbalan mau? Siapa igp, siapa panglima tentera, siapa. Setiusaha negara? Mesti mau tukar juga. Nnti gaduh2 ugurpt mau kelar pakatan. Jadi semua kena compromise. Negara tak stabil, ekonomi hancur, harga rumah jatuh tapi interest babk tinggi. Inila akan terjadi kalau ubah cara pakatoons. Gengsterism pun menjadi2.......

Unknown said...

peandangan Hang tepat sekali..PR ni bukan pakatan yg betul.parti serpihan yg hanya berjuang lbh kpd kepentingan Puak sejak dulu.DAP dgn cita-citanya mentornya sdh berjaya di Singapora.PAS nya dgn kejahilannya.kini ditambah lg dgn politik dendam kesumat..banyak persoalannya kalau PR ini menang.. Mkg PM mereka tdk mahu tetapi TPM dan kementerian yg penting akan DAP tuntut nanti sebab DAP akan ada jauh lbh bnyk kerusi berbanding PKR,PAS. Di peringkat negeri MB,KM akan mereka tuntut.. lps itu PR ini akan ubah persempedanan kawasan pilihanraya mengikut kwsn yg boleh dimenangi. Jadi sampai bila-bila DAP ini akan berkuasa terutama dinegeri-negeri yg DAP perintah..ini bukan persepsi tp memang akan berlaku nanti.Apa jadi dgn negara kita ini.ini saja negara kita tp kita beri pula dgn DAP.hanya kerana mahu kuasa dan dendam PKR,PAS sanggup menjual agama,bangsa,negara.siapa yg untung.