Saturday, May 4, 2013

L-A-I-N-K-A-L-I-L-A-H




2 comments:

Anonymous said...

Selamat Mengundi BN! Anwar Dajjal dah terperangkap. Dana asing dah terlalu banyak diambil oleh Anwar Dajjal dan geng-gengnya. Ah long – ah long asing sudah mau mintak pulangannya iaitu MALAYSIA.

Anwar Dajjal makin hari makin panas nak bayar budi mereka. Segala helah sedang digunakan bagi memudahkan dia menjawab tatkala PR kalah kelak!
Anwar Dajjal tak pentingkan Malaysia. Yang penting baginya adalah menurut segala perintah Ah long -ahlong asingnya. Jiwa dan bodynya dah tergadai.

Anonymous said...

Mungkin kita akan berkata perkara ini karut..tetapi slogan 'ini kali lah' memang ada maknanya di dalam bahasa arab..PR adalah tentera Dajjjal:

Penerangan tentang slogan PR “ini kali lah ” atau ‘Inni Ka Lillah’ , bermakna “Aku Tuhan Kamu”, ini boleh dibaca di post yg berikut:

http://syburi-times.blogspot.com/2013/05/ini-kali-lah.html

Kita harus bersiap sedia menentang mereka..

Sebarkan seluas-luasnya saudaraku semua..kita sedang menghadapi tentera Dajjal..kembali lah kepangkal jalan wahai saudaraku di sebelah PR sana..gunakan akal yg waras..kami tidak sanggup melihat saudara seugama menjadi mangsa kerakusan tentera Dajjal..

Fikirkan apa makna lain yg ada pada ungkapan pelik ‘Ini Kali Lah’ tersebut..suatu ungkapan asing yg tak pernah digunakan pun ..

Sedarlah saudaraku semua..pertembungan kali ini bukan sahaja pertembungan politik..tetapi lebih dari itu pertembungan dengan tentera Dajaal.

Kalau olimpik london, tentera dajjal membuat maskot bermata satu..diserata dunia sebenarnya telah ada mesej dari dajjal..

di Malaysia..'ini kali lah' mesej dari dajjal utk pencacainya yg macam dah dirasuk2...