Tuesday, January 10, 2012

Tanggungjawab Mat Hip-Hop Untuk Selesaikan Hutang Tertunggak Dr Hasan Ali?

Hutang-hutang janji Dr Hasan Ali terlalu banyak. Kini terpulanglah kepada Mat Hip-Hop a.k.a Dr Rani Osman sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri untuk memberitahu dan menasihati MB Selangor akan janji-janji yang masih belum tertunai.

Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Rani Osman a.k.a Mat Hip-Hop (bertanda bulat)

Bagi DAP, mereka boleh lepas tangan kerana janji adalah dibuat adalah atas nama Barisan Alternatif yang hanya mengikat PAS dan PKR.

Atau, bagi Pesuruhjaya PAS Selangor juga akan memilih untuk lepas tangan kerana janji bukan dibuat oleh beliau, sebaliknya oleh Dr Hasan Ali.

Video dibawah, sarat dengan janji-janji yang dibuat oleh Dr Hasan yang menjadi jeneral PAS dalam PRU12. Disamping itu, video di bawah juga menjadi saksi yang Timbalan Pesuruhjaya PAS Khalid Samad juga punya hutang budi yang perlu dilangsaikan kepada Dr Hasan.

4 comments:

meUher said...

Patut video nih ditayang berulang2 di kedai2 mamak dan diDataran Merdeka setiap malam!!!

Jgn sekali kali Hasan Ali masuk UMNO, kalau tidak memohon maaf kpd semua ahli UMNO dan terutama kpd TUN!

Anonymous said...

Sy pernah bertemu Dr Rani masa beliau masih baru jd YB Meru..Isu berkaitan Klang Sentral..nampak keazaman YB Melayu Islam yg naif bersemangat nak membantu peniaga Melayu..
Tetapi bila dah kenal erti kroni,perjuangan ntah ke mana..jawapan mudah,salahkan Kerajaan Sebelum 2008..
Dan sejak jd PJ Pas negeri,dah bergaul dengan teressa & Eli Wong,aksi mengalahkan Badut.. Ni terbaru jd Mat Hip Hop..Esok lupa mau jd K-POP (kaki Popular)

Anonymous said...

Orang yang ada PHD lagi tertipu, inikan pula yang hanya ada SPM pangkat 3. Agaknya Hassan Ali ni Allah nak letak kat mana di akhirat kelak yer? Akhir zaman, orang yang berilmu akan MENJUAL ilmunya untuk kesenangkan dunia. Tu dia depan mata.

Anonymous said...

Juga video ini ulang tayang di tv tiap tiap malam .Memang la ini orang hassan ali seorg hypocrit.yek.