Friday, January 13, 2012

Percutian 3 Minggu Shahrizat Bukan Guna Duit NFC

Meskipun saya tidak pernah membela Shahrizat dalam isu NFC kerana saya anggap isu peribadi yang beliau harus selesaikan sendiri, namun kali ini saya tabik dengan keputusannya bercuti selama 3 minggu.

Berbeza dengan pemimpin PR, dalam mendepani isu peribadi Ketua Wanita UMNO DS Shahrizat, ternyata beliau lebih bijaksana.

“Saya berharap SPRM akan dapat menjalankan siasatan sama ada saya terlibat atau tidak di dalam apa-apa keputusan yang dibuat oleh kerajaan mengenai NFC di mana suami saya Datuk Seri Dr. Mohamad Salleh Ismail memegang jawatan sebagai Pengerusi Eksekutif,” - Shahrizat

2 comments:

Anonymous said...

NI NAK LARI LAH NI..
250 JUTA BANYAK TU..apasal x kena tangkap suaminye.?sudah jelas suatu kesalahan besar duit rakyat tuh...

Anonymous said...

Betullah rakyat kata umno tibai duit rakyat..
cakap berdegar degar..tapi duit masuk poket pemimpin umno..
mulai hari ini aku kluar dari umno..penipu...harapkan pagar, pagar makan padi..!!!penipu