Saturday, April 27, 2013

Tamparan Hebat Buat MB Selangor Bhg 16 - Khalid Ibrahim Hilang Gelaran Heavyweight Bila Kehadiran Ceramah PKR Bawah 30 Orang Di Pelabuhan Klang


Agak sukar bagi MB Selangor TS Khalid Ibrahim untuk mengekalkan label heavyweight yang diberikan olehnya kepada diri sendiri, jika kehadiran di majlis-majlis ceramahnya kekal di bawah 30 orang.

Malam tadi, setakat jam 10.15pm di Bilik Gerakan Kg Idaman melalui head-count yang dibuat adalah dibawah 29 orang. Begitu mudah untuk membuat kiraan dengan kehadiran selain jentera ialah berjumlah 9 orang termasuk seorang kanak-kanak.

Selebihnya adalah jentera yang diambil kira dari pemakaian vest oleh mereka yang hadir disitu.

Difahamkan bahawa Khalid akan berucap disitu, tapi ketika meninggal tempat itu jam 10.30pm tiada tanda-tanda yang beliau akan mucul. Bahkan saya beranggapan yang Khalid tidak akan muncul sama sekali.

Jika perkara yang sama berterusan, gelaran heavyweight tidak lagi layak untuk Khalid dan beliau kini berdepan dengan penurunan ranking kepada kategori novice!

Sesungguhnya, penghijrahannya dari Ijok ke Pelabuhan Klang adalah satu mala petaka terhadap karier politiknya.

Bukan itu sahaja, tidak mustahil baginya dicatatkan sebagai penyandang jawatan MB yang pertama kalah dalam PRU dalam sejarah negeri Selangor.

2 comments:

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

Betul! betul! betul! Hancurkan Pakatan, Selamatkan Malaysia dari puak2 chauvinist! Kalau nak ubah sgt, ubah moral pemimpin dulu. Ini kali lah.....