Monday, May 7, 2012

Tian Chua Pernah Buntingkan Perempuan Melayu?


 Anak siapa yang dibuntingkan Tian Chua hingga kandungannya digugurkan?


Petikan di atas adalah dari tulisan Raja Petra Kamarudin di portal Malaysia Today [klik SINI].

Nampak gayanya, akan bertambah seboklah Zuraidah Kamarudin untuk membuat penafian. Sebelum ini Zuraidah mendakwa PKR sebagai parti yang berlandaskan fakta dan bukan mendedahkan perlakuan peribadi.

Rupa-rupanya, ia adalah bertujuan untuk menutup akhlak pemimpin-pemimpinnya yang majoritinya punya akhlak yang rosak.

Apa pula reaksi PAS? Pastinya, pemimpin-pemimpin PAS akan tutup mata kerana Mursyidul Am telah berfatwa, jika syaitan bantu pun, mereka akan terima. Malangnya, dalam keadaan ini bukan syaitan yang bantu PAS tapi PAS yang bantu syaitan.

4 comments:

Anonymous said...

Tak terkejut perempuan Melayu terutama yg liberal memang banyak dah jadi habuan nafsu lelaki kafir harbi yg tiada niat untuk memperisterikan mereka. Itulah perempuan melayu moden.Biarpun bertudung tapi semua bisa dibuka with the right moves. Aku bercampur dengan wanita bukan melayu dan jangan terkejut kalau aku kata resilience mereka lebih baik dari perempuan melayu cuma mereka tak kenal Islam. Apa nak buat ?

Anonymous said...

aku pun tak terkejut memang ramai gadis melayu skrg yg konon moden lagi liberal yg suka mengejar kebebasan termasuk kebebasan sx dan jgn terkejut ramai pelajar skolah menengah yg malu mengaku dara dan dianggap kolot jika masih dara..

Mengenai parti pakatan memang pn moral bkn lagi dianggap penting bab mereka berfhman liberal dan pluralisme menghalalkan lgbtf

Anonymous said...

Tak terkejot kalo Tian Chua buat sumpah laknat nanti.. Kehkehleh..

dinbangi said...

Pastikan kebenaran cerita mengenai Tian Chua ini. Sekira benar, jangan tangguh lagi, hukum dia setimpalnya.