Thursday, March 8, 2012

Ronnie Liu Sudah Kasi Bunting

Ronnie Liu itu exco Selangor in-charge PBT betul-betul takda guna.

Dalam kampung dia sudah kasi bunting.

Sekali pandang, bunting di atas memang tidak nampak apa-apa kesalahan. Hanya iklan dan ia bukan iklan haram kerana tertera kelulusan MPK di penjuru kanan bunting berkenaan. Tambahan pula, iklan ini adalah iklan TM dan dipasang di pula di tiang milik TM.

Suka hati dia oranglah.

Bab bunting di atas pula, cakap main-mainnya TM sudah cabul tiang TNB.

Tak apalah, lupakan bab tu dan cuba fokus kesilapan besar iklan tersebut. Perasan tak, ada yang tak kena dengan dengan iklan tersebut?

Kesilapan besar iklan ini ialah perkataan "ZON LAJU" yang tertera pada bunting berkenaan. Jadi, bila lalu kawasan tersebut maka boleh laju?

Apa Ronnie Liu sudah kasi declare ada "ZON LAJU" dalam kawasan perumahan? Itu "Zon Bersih" Ronnie Liu punya pun sudah failed ini zon laju pula dia mau bikin.

p/s Kalau Adam Adli tengok gambar ni, maka menitislah airmatanya kerana punya peristiwa hitam diperambat orang-orang kampung (Kg Idaman, Pelabuhan Klang).

2 comments:

Anonymous said...

OH ZON BERSIH RONIE LIEW (RONLANCEUA) PUNYA IDEA YANG BERGELIGA MA! "KASI BERSIH LU PUNYA LANCAU DULU LAH BARU BOLEH ISYHTIHAR ZON BERSIH.. KALAU KAWASAN ADA ANJING (SAMA ADA DIPELIHARA ATAU ANJING LIAR) MANA BOLEH ITU KAWASAN BERSIH ! TUAN PUNYA ANJING PELIHARAAN MESTI BAWAK DIA PUNYA ANJING PERGI KAWASAN ORANG LAIN UNTUK BERAK/KENCING... ANJING LIAR TAK PAYAH CERITALAH. RONIE LANCAU, KALAU LU BERANI, KELUAR ARAHAN SUPAYA ANJING TAK BOLH DIPELIHARA MA ATAU KALAU ADA ANJING, ITU ANJING DUDUK DALAM RUMAH SAJA. ANING LIAR - TEMBAK SAJALAH. BERANI KA? MATI TAK BERANI PUNYA POOOOORAH.

Anak Lenggong said...

Zone laju tu bukan bermaksud kawasan ni dalam lingkungan UNIFI yang dtawarkan oleh TM melalui HSBB iaitu internet berkelajuan tinggi. Jangan dipesongkan dengan ronie liu penyangak pulak.