Thursday, February 23, 2012

Melerai Polemik Blogger Bertuan Dengan Blogger Anarki

Kebelakangan ni, nampak macam ada serang menyerang dalam sesama blogger.

Tak ada gunanya pun. Dulu masing-masing kata "mari bersatu dan mari menarik ranking sesama kengkawan". Tapi sekarang dah macam ada segelintir yang saling menyerang sesama sendiri secara terbuka.

Pulak tu serang menyerang ni semata-mata mempertahankan pihak ketiga.

Sesama sendiri bermusuhan, pihak ketiga yang diserang atau dipertahankan tetap tegak, sihat walafiat dan hasil mahsulnya melimpah ruah dari kita. Dipihak kita (blogger) pula saling bercakaran.

Aku sendiri pun, kalau nak bercakaran atau nak burukkan sesama kengkawan blogger, sekarang pun aku boleh tulis. Tidak akan mendatang sebarang faedah pun kalau aku bercakaran sesama sendiri, walhal 'culprit' sebenarnya senang lenang.

Hehehe...... sebenarnya dalam seminggu ni 3 kengkawan blogger dah buang link aku dari blog diorang secara serentak. Kan pelik namanya tu. Ada aku react buruk-burukkan kengkawan? Sambil-sambil tu, tonton apa kata otai dalam video di bawah:-

3 comments:

Anonymous said...

nice bro :)

pukimaq said...

Homo cun tak kisah asalkan jangan buang angin masa membontot.

Cinta_damai said...

awat lagu tu?

harap semua bloger bersatu hati dalam menyiarkan kebenaran, bukan keran 'bertuan', maruah anda dilihat pada asas perjuangan, bukan pada 'tuan'...

best regards & may Allah SWT bless you,