Friday, April 22, 2011

Terkini!!! Bukti Bergambar Kehadiran Ceramah Umum Khalid Ibrahim Dibawah 800 Orang

Acara kemuncak sempena lawatan MB Selangor ialah Ceramah Umum bersama Khalid Ibrahim bertempat di Kompleks Sukan Pandamaran

Dilihat dari layout khemah yang disusun dalam bentuk U, kapasiti maksimum yang boleh diisi untuk ceramah umum tersebut ialah seramai 5,000 orang. Namun kehadiran sebenar, adalah sekitar 800 orang.

Seperti yang dilaporkan sebelum ini, bilangan kereta hanyalah seumpama kehadiran di temasya sukan tahunan sekolah rendah.

Laluan traffik lega dan tidak sesak sama sekali. Anggota RELA dan anggota penguatkuasa traffik MPK ternyata relaks dan cuma duduk bersembang-sembang kerana tidak banyak traffik yang mengganggu lalu lintas.

Kira-kira 10 gerai makanan di lokasi ceramah dengan pelanggan yang amat sedikit. Yang pastinya peniaga terpaksa memakan sendiri makanan yang sepatutnya dijual pada malam ini.

Kemalapan kehadiran, bermakna malaplah masa depan Pakatan Rakyat Selangor!

Kerusi kosong menghiasi kawasan bawah khemah

Tak sampai hati ambil dari depan, cuma curi dari belakang

10 comments:

Anonymous said...

ramai tu.. yang nampak dan tertangkap didalam camera sikit.. tapi yang tak nampak tu, punyalah byk, tak terkira..

byk juga entity yng tgh duduk dalam ceramah khalid gagap..

tak apalah khalid gagap.. aku rasa kau kasi deramah kat kubur pun baik...

ANWAR IBRAHIM OMEGA PENGKHIANAT
KHALID IBRAHIM GAGAP PERAMPAS
WAN AZIZAH IKAN SEPAT PENIPU
NURUL IZZAH PEMBOHONG
KARPAL SINGH BERPUSING

Anonymous said...

Kau jangan buat fitnah. Ramai yang datang pada majlis tu. Cuma mereka tak kelihatan sebab mereka tu pengundi hantu.

Anonymous said...

kerh ! kerh ! kerh!...pelawok! pelawok ! pelawok....aku lalu kat tempat tuu tadi...memang xde org..yg jual kacang rebus ada laa...org SElangor dah Meluat ! yg dok langut tuu..jenis x sedor diri...melayu2 yg x dapat tender...aku kenai muka2 tuu

Anonymous said...

nak bagi ramai penonton, tayang video omega

confirm ramai datang

mom said...

betul..betul!!!.. (pinjam jap ayt ni ye upin n ipin)kalau tayangan video omega tu pasti ramai yg datang..mesti nak duduk pun takde tempat..ha...ha...ha !!!.....

kasim said...

woi, memang la nampak tak ramai, sbb kami berdiri rapat-rapat belakang bertemu belakang, pesyen aljuburi keh keh keh .... raaammai rammai berjuburin lah...........

kasim said...

Mangkok hayun ni takut bos diakena penjara, tahukah anda sebab apa???????????????????????

http://www.sinarharian.com.my/bterkini/11459.asp

Anonymous said...

Suka atau tidak orang2 Islam mesti bersatu dgn pribumi dan kaum india lawan cina DAP.kita tengok siapa yg kena? kaum berak calit dgn kertas memang kotor dan busuk, itu pun ramai yg tak merasa jijik makan dan minum di cafe mereka, belajar la reti geli makan makanan hasil buatan mereka, kena pula taik cirit, lepas calit tak basuh tangan, sedap berlemak yob. Renung2kanlah umat nabi MUHAMMAD .

Anonymous said...

Sedar lah wahai bangsa malaysia sekalian..selagi tiada kesedaran dalam diri kita,selagi itulah kita diibaratkan menjual maruah orang tua kita sendiri.. kerna diri kita sekarang diterajui oleh orang tua kita yg banyak bersusah payah dari zaman jajahan jepun n british dulu.

Anonymous said...

hek elehh,korg yg duk rayu sedekah dari PKR lg tu pe dapat?dapat laluan special ke syurga ke mcm ayah pin dulu tu?udah2 la tu.pas yg konon berlandaskan islam pun ibarat islam dimulut je.. nikan plak PKR yg xhabis2 tabur janji mcm ibarat tabur n campak makanan tuk anjing makan?sape dia anjing yg dimaksudkan tu? korg laaa sape lagi..