Wednesday, December 28, 2011

Kalau Khalid Ibrahim Tahu Karnival Mega Selangor Bumper 2011-2012 Tidak Dapat Sambutan, Gerenti Beliau Tidak Akan Hadir Countdown Tahun Baru

Sebenarnya saya sengaja memilih untuk tidak pergi ke majlis perasmian ke Karnival Sayangi Selangor yang berlangsung sebentar tadi di I-City, Shah Alam.

Sebaliknya, saya memilih untuk berada di Karnival Mega Selangor Bumper 2011-2012 yang berlangsung di Kompleks Sukan Pandamaran, Klang. Tujuan untuk meninjau sejauh mana terjejasnya karnival anjuran Pakatan Rakyat Selangor, ekoran majlis perasmian karnival anjuran BN. Saya yakin, ramai rakan-rakan blogger yang berada di I-City untuk membuat liputan karnival anjuran Barisan Nasional Selangor, jadi apa salahnya saya membuat liputan terkini di karnival Pakatan Rakyat.

Menurut pengumuman yang dibuat oleh pengacara majlis, MB Khalid Ibrahim akan berada di kompleks sukan berkenaan untuk turut bersama dalam countdown tahun baru.

Kalau Khalid menatap foto-foto di bawah, apakah beliau sanggup datang ke Klang untuk menyambut tahun baru?




Gerai-gerai kosong yang ditinggalkan peniaga








2 comments:

Anonymous said...

aikk

Anonymous said...

mmg bagus tepat nama Mu Akar Umbi...TERBENAM DALAM TANAH sebelum MAsanya....Bodohnya..punya ramai aku pegi berhari2x kt ctu...jalan bersesak....yg kor amik masa progrm belum start, masa maghrib, masa hujan...MMG LA XDAK ORG...bududsss hinaaa.....DEMI ALLAH...mmg ramaiii